مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:062020-05-30اقتصادي

مشکلات صدور مجوز را به 1866 اعلام کنید 


وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اگر فرآیند صدور مجوز کسب وکار هر فعال اقتصادی، بیش از سه روز طول کشید، باید به سامانه شماره 1866 شکایت کند.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اگر فرآیند صدور مجوز کسب وکار هر فعال اقتصادی، بیش از سه روز طول کشید، باید به سامانه شماره 1866 شکایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (شنبه) پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.

فرهاد دژپسند در این مراسم اظهار کرد: امروز با افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار روز مبارک سر آغاز توسعه دامنه، نقش و سهم فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور است، البته هنوز کار ما تمام نشده است و در آینده نزدیک، پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب وکار نیز افتتاح خواهد شد.

باید فعالان اقتصادی با کمترین دغدغه فعالیت کنند وی ادامه داد: از این پس اگر فرآیند صدور مجوز کسب وکار هر فعال اقتصادی، بیش از سه روز طول کشید، باید به سامانه شماره 1866 شکایت کند و ما موظف به پیگیری آن هستیم و پای این کار ایستاده ایم.

در ادامه وزیر اقتصاد، گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی بویژه در حوزه رونق و جهش تولید را برای شعار سال برمی گزینند، با تلاش مضاعف بخش های دست اندر کار بهبود فضای کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صدور مجوز را به 1866 اعلام کنید 

مشکلات صدور مجوز را به 1866 اعلام کنید